Veelgestelde Vragen

Ik heb geen e-mail ontvangen na mijn iDEAL betaling, wat nu?
Na een iDEAL betaling ontvangt u bij ons geen bevestiging per e-mail. Nadat de betaling is afgerond via de website van uw bank, wordt u automatisch doorverwezen naar de bevestiging op onze website. Hier vindt u een document met daarin een QR-code. Dit document kunt u printen en meenemen naar de bioscoop. U kunt dit document altijd terugvinden door in te loggen op de website, en rechts bovenaan op Mijn Reserveringen  te klikken.

 

Mijn printer is stuk, wat nu?
U kunt de QR-code ook op uw smartphone laten zien en laten scannen bij ons. U hoeft hiervoor alleen maar via uw telefoon in te loggen op onze site, en bovenaan op Mijn Reserveringen te klikken. Wij hebben gratis Wifi. Ook kunt u met uw telefoon een (duidelijke) foto maken van de QR-code.

 

Hebben jullie cadeaubonnen?
Bij AnnexCinema zijn diverse bonnen en Feestkaarten te verkrijgen. Klik hier voor meer informatie. Ook is er de AnnexCinema FilmPas voor de trouwe bezoeker. Voor € 75,00 kunt u 10 x naar de film. Bij een 3D-film betaalt u een toeslag van € 1,50 per persoon. 3D-brillen zijn aan de kassa en bar te koop voor € 1,00. Bij films langer dan 180 minuten betaalt u een lange film toeslag van € 1,00.

 

Moet ik reserveren? 
Bij AnnexCinema kunt u gratis reserveren. Het is altijd aan te raden om dat te doen, zeker om teleurstelling te voorkomen. Bovendien kunt u via onze site uw zitplaats zelf kiezen. Reserveren kan via www.annexcinema.nl of per telefoon tijdens onze openingstijden op nummer 0348 - 436510. 

 

Hoe reserveer ik voor grote groepen?
Wanneer u met meer dan 10 personen naar de film wilt, kunt u het beste reserveren via info@annexcinema.nl of even telefonisch contact opnemen tijdens onze openingstijden op nummer 0348 - 436510. 

 

De datum staat nog niet online, kan ik reserveren? 
Het weekprogramma wordt altijd gemaakt op maandag voor de aankomende filmweek (donderdag t/m woensdag). Voor reserveren op data later dan op de website staan moet u contact opnemen met Annexcinema (0348 - 436510). Het kan echter nog niet zeker zijn of een film op een bepaalde dag vertoond gaat worden.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Om een nieuw wachtwoord aan te vragen, kunt u naar de inlogpagina gaan op onze site. In de rechterkolom ziet u dan de optie 'Wachtwoord vergeten'. Wanneer u die aanklikt, vult u het bij ons bekende e-mailadres in. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord. 

 

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Het is mogelijk om uw wachtwoord te wijzigen. U kunt inloggen op de site en op de pagina 'Mijn gegevens' klikt u op de link 'Wachtwoord wijzigen'. 

 

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Het is mogelijk om uw mailadres te wijzigen. U kunt inloggen op de site en op de pagina 'Mijn gegevens' klikt u op de link 'E-mailadres wijzigen'. 

 

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen voor de nieuwsbrief?
Op dit moment is het niet mogelijk om uw mailadres te wijzigen. Wij adviseren u om u af te melden op het oude mailadres en u opnieuw aan te melden met het nieuwe mailadres.

 

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Wanneer u zich wilt afmelden voor de Nieuwsbrief dan kan dat door onderaan de nieuwsbrief op het linkje te klikken: 'Klik hier om u af te melden'. 

 

Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@annexcinema.nl